torsdag 12 mars 2009

090312

Har ni haft en bra morgon? Min var helt okej tills jag skulle ta bussen. Jag är riktigt förbannad på mig själv och en busschaufför. När jag gick till bussen kom jag på att jag glömt mitt busskort i stallet, då tänkte jag att jag skulle skicka en smsbiljett men telefonen dog lite fint sådär. Men jag tänkte att en busschaufför med ett gott humör kanske skulle släppa på mig i alla fall. Men iccccke då. (jag förstår att jag får skylla mig själv, men lite hjärta kan man väl ha?)
"ja, du bor ju här sa du så då är det bara att gå hem." Idiot. Han var inte en busschaufför med ett gott humör. 
Så jag ringde pappa, och han sa att jag måste gå hem. Ringde Siri och ja ni förstår hur förbannad jag är. Ja, det blir en hemmaplugg dag igen. Skitskitskitskit 
Hoppas ni har haft en bättre morgon än mig, skriver mer sen.
Pusshej

1 kommentar:

Miranda sa...

Vadå, kom du inte till skolan? Var du hemma hela dagen?

Om mig

Elvira heter jag och är tretton år. Här skriver jag om min vardag som främst innehåller min flotta islandshäst Lyse, alla tävlingar.