måndag 16 mars 2009

Plugg

Hej, hur har ni haft det idag? Jag har haft det bra. Förutom att jag har suttit och gjort tråkiga saker hela dagen. Skolarbeten. Som vanligt, det känns som jag spenderar galet mycket tid åt skola, jag skulle lika gärna kunna gå i skolan fem timmar till så mycket som jag pluggar. Den här veckan är helt galen. Idag skulle jag egentligen lämnat in ett so - arbete, som tur var så var min so - lärare borta idag så han kommer inte att märka något. Hehe (= Ja, så nu har jag suttit och jobbat asset av mig för att bli klar med so - arbetet. Och det blev jäkligt bra! :)
Nu måste jag göra matteläxa och svenska + franska. Men jag får nog göra svenskan och franskan på bussen imorrn. Hinner inte få någon sömn annars. Men nu måste jag verkligen ägna mig åt läxorna. Ska lämna in en labbrapport på torsdag och på fredag har jag no - prov. Kul?
Anyhow kram på er och sov gott
Ciao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe, duktiga du!

Miranda sa...

Jag känner PRECIS som du! Läxor & prov hela tiden! Jobbigt :(
<3

Om mig

Elvira heter jag och är tretton år. Här skriver jag om min vardag som främst innehåller min flotta islandshäst Lyse, alla tävlingar.