lördag 21 mars 2009

stall och shopping

Hej, idag har jag varit i stallet hos sockerponnyn och ridit med elina och efter åkte vi till stan. Köpte en inpackning som luktar bubbelgum från Aussi. YUMMY. Köpte också en vit ögonskugga. Och inne på H&M hittade jag de där bruna skorna det pratats en massa om. Hoho they were fabulous! Träffade också min underbara vän Miranda som jag inte träffat på jättelänge, härligt att träffas. Hon är en sån galen & underbar människa =)
Annars då? Jag sitter i sängen och ska snart sätta på tvn och tänkte ta det lugnt, kanske kolla på nån film. Önskar jag hade någon säsong med vänner. Skulle varit mysigt. Kanske ringer och lånar en av min Thea. Hm får se. Imorgon hade jag tänkt åka till stallet på morgonen och efter ska jag och Elina åka och simma :)
Vi hörs imorgon puss och kram ♥

Inga kommentarer:

Om mig

Elvira heter jag och är tretton år. Här skriver jag om min vardag som främst innehåller min flotta islandshäst Lyse, alla tävlingar.