måndag 23 mars 2009

allt hemskt händer i dag

Ja, det är helt galet. Har inte sovit ett dugg i natt och sedan försov jag mig. Väl i skolan så var jag på ett allmänt deprimerat humör men det blev lite bättre. Men när jag satt ner så puttade en person en annan person så hon ramlade rakt på mig och min nacke pajjade. Så skulle jag gå till skolsyster med personen som ramlade på mig som också fick jätteont för hon ramlade in i en kant. Men skolsystern var på möte, så jag fick gå in igen till no:n med min onda nacke. Efter skolan kom jag och Olivia på att vi har ett stort franska arbete att göra klart. Vi ska göra en "modevisning" på franska. Så Olli kom med mig hem och vi gjorde ett hyfsat arbete men det kommer att krävas myckt mer, shoot me.
Nu har jag rejält mycket matte att göra också för det ska vara klart imorrn. Jag hinner inte med det så jag får räkna som en tok på skolan och ta hem böckerna i morgon. Min nacke gör så galet ont och som om inte det vore nog så har jag fått ont i magen nu också, kan inte ens sitta. Tusan. Jag hinner inte göra så mycket arbete heller för jag ska ut och fodra i stallet. Det blir nog dessvärre ingen ridning i dag, då lär ju mitt huvud falla av. Nej isch, det lät äckligt.
Men jag ska försöka bli på bättre humör. Hoppas ni haft en bättre dag än mig!
Puss

Inga kommentarer:

Om mig

Elvira heter jag och är tretton år. Här skriver jag om min vardag som främst innehåller min flotta islandshäst Lyse, alla tävlingar.