tisdag 3 mars 2009

Missen

Hej, idag har jag verkligen haft det dåligt! Min kissekatt Smulan var hos veterinären och stackaren hade fått sövas då han haft ett stort sår på tassen, har ingen aning om vart han fått det ifrån. Älsklingen. Förutom det så fick vi tillbaka våra prov idag. Jag rev sönder det, ni kanske fattar hur det gick då? Jag har haft väldigt bra resultat i matte innan, men nu behövdes tydligen en vändning. Är helt knäckt, fast jag borde inte ha förväntat mig så mycket bättre, jag var fullt medveten om att jag inte hann klart och jag låste mig under provet. Men när jag hade rivit sönder det i två delar så säger läraren att vi ska ta med dem i morgon påskrivna! Vad är det för stil? Så nu lär jag få skäll av mammi och pappi att jag förstörde provet. Men jag får i alla fall göra omprov och det känns skönt. Då ska jag inte låsa mig utan vara duktigt. Tredje hemska saken som hände idag var att jag missade bussen till stallet. Helvete! Jag var så orolig över min bääby när jag kom hem så jag låg bara och pussade på honom. Otur har jag haft idag, fast jag ska inte klaga. Det är ingeting mot hur andra kan ha det. Jag älskar mina älsklingar lyse doris och smulan (= 
Ja, ha en fin dag jag ska plugga















En som det är synd om ..

Inga kommentarer:

Om mig

Elvira heter jag och är tretton år. Här skriver jag om min vardag som främst innehåller min flotta islandshäst Lyse, alla tävlingar.