tisdag 10 mars 2009

tisdag återblickkkk

Hej bloggen 
Idag möttes man av snöstorm när man kom utanför dörren, skumt! I skolan idag har snö kastats hit och dit. Innan idrotten sprang Elina och jag ut barfota och hade snöbollskrig mot fem killar, hahaha lyckat säger jag bara. Försenade till idrotten blev vi också. Efter idrotten stod några killar med snöbollar i händerna utanför omklädningsrummet så jag och elina tänkte vara riktigt smarta och ta bakvägen där ingen stod. Bara linnen och mjukisbyxor hade vi på oss. Och dom kastade ner oss i snön, böhö det var helt sjukt kallt! Synd om oss var det. Men nästa gång åker skorna och jackan på innan säger jag bara. 
I morgon kommer jag vara ledig, det är friluftsdag så nästan hela klassen åker till Romme och åker skidor, jag skulle också med om jag hade hunnit boka i tid men jag fick ta mitt andrahandsval och åka till sockerponny istället det är inte det sämsta och det rååder ingen nöd på mig för på lördag blir det Gummikurs igen TJOHO! (jag ska rida för Gudmundur Einarsson (VM-ryttare) Men nu ska jag till stallet och efter skulle jag egentligen sova hos min issi pissi pö men jag ska plugga så vi ska träffas imorrn istället (nu låter jag som en riktigt tråkig person men jag har inget val liksom.) Ja, imorrn blir det i alla fall sovmorgon eftersom att jag ska ha lektion på kvällen. ÅH SKÖNT och på torsdag har jag sovmorgon, ganska bra va?
Men jag kommer sakna alla underbara som åker till Romme.
Puss pannkaka!

Inga kommentarer:

Om mig

Elvira heter jag och är tretton år. Här skriver jag om min vardag som främst innehåller min flotta islandshäst Lyse, alla tävlingar.