torsdag 19 mars 2009

torsdag

Hejsan, förlåt för dålg uppdatering men det lär bli lite dåligt med det framöver.
Idag hade jag sovmorgon, så galet skönt att få sova en timme extra när man suttit och gjort labbrapporter i flera timmar så klockan hann slå tolv dagen innan. Annars då? 
Sitter och äter och dricker energidryck (endast powerade då men ändå XD) M, nu ska jag plugga no då jag har ett stort prov tomorrow, shoot me. Och juste igår hade jag matteprov igen och det gick asbra :) Tjoho.
Helst av allt skulle jag bara ville åla ut till min fantastiska häst men det blir inte förns efter no-plugg. Böhö, alltså kolla på vädret allt är perfekt bara all snö smälter bort men i morrn åker ändå ballerinorna och vårjackan fram för nu är det fasen dags att våren är här, på riktigt
Jag säger bara som Elina, våååårkänslor TJOHOOO
Ha en förjävligt bra dag, det tänker i alla fall jag ha pusss

Jag och min ögonsten för tre sommrar sen  Elina och jag, bilden förklarar resten!

1 kommentar:

Miranda sa...

Haha, "Helst av allt skulle jag bara ville åla ut till min fantastiska häst". Puss på dig.

Om mig

Elvira heter jag och är tretton år. Här skriver jag om min vardag som främst innehåller min flotta islandshäst Lyse, alla tävlingar.